fredag 30. mai 2008

Rapport fra Anleggsgartnermesteren

Opp til døra til Gamle kongevei 29 er det beleggningsstein. Da disse ikke lå noe fint lenger, bestemte jeg meg å fikse dette. Eller, rettere sagt, etter oppdrag fra fruen i huset bestemte jeg meg for å gjøre noe med det.

Det var store glipper mellom steinene, og kantsteinene som skulle hindre dem i å skli ut var skjeive.
Jeg gikk igang med godt mot. Og i starten gikk det bra. Etterhvert forsto jeg at det var mer arbeid enn jeg først hadde trodd. Men jeg klager ikke. Jeg får jo betalt pr time:-)

Etter 3 dager ble jeg endelig ferdig. Og selv om ikke jobben er kjempesynlig, tror jeg fruen i huset ble meget fornøyd. Og det er jo det viktigste...


Nå er jeg klar til nye utfordinger.

Jacob Alexander Høgsaas
Anleggsgartnermester

Ingen kommentarer: