onsdag 11. juni 2008

Babyen kommer snart!

Nå er det ikke så lenge igjen til babyen kommer. Derfor må vi fikse litt. Male og rydde.
De sier det blir en jente, så vi må male fra blått til rosa;-)
Og hvem får jobben? Jo det gjør jeg!

Jeg har jo litt å slekte på, og det er ikke til å stikke under en stol at Grandad har lært meg ett-par triks. Det er faktisk ganske gøy å male.


Og så blir det så fint til slutt. Husker ikke at jeg hadde en sånn gardin over senga når jeg var liten. Tror jeg hadde et United-skjerf, eller noe. Og jeg er glad for at det var sånn.

Nå kan babyen bare komme. Pappa sier hun skal hete Mille Måne, men vi får vel se på det. Hun sier vel ifra hva hun heter når hun kommer....

JACOB

1 kommentar:

Sara sa...

Så fint du har gjort det for søsteren din Jacob ! Håper hun "plopper" ut snart :) klem fra naboene